beter nieuws over beterschap - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu beter nieuws over beterschap - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu

beter nieuws over beterschap

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Henk

23 April 2007 | Indonesië, Batavia

Hi lieve vrienden,
heerlijk te kunnen melden dat Theo vanmorgen naar huis mocht, dus ons team is weer compleet.
Alle belangstelling, goede zorgen en uiteraard een liter of wat medicijnen hebben hem er weer bovenop geholpen. Vanmorgen gaf de dokter toestemming om te gaan, hij mag alleen geen sambals voorlopig. We moesten contant afrekenen, ook wel apart. Eerst dus even pinnen en vervolgens de lieve som van IR. 3.777.500,-- ofwel even 330 euri's afrekenen en dat is dan wel voor het liggen in de VIP plus 1 room, de artsen, verpleging, eten en drinken, medicijnen en last but not least de ziekenauto. Kom er in Nederland maar eens voor!!!!
Morgen gaan we weer full speed aan de slag. Dus wordt vervolgd.
Nog even een fotootje van de opknap- en doorsmeerbeurt!
Dikke groeten voor iedereen
Henk, Marian en Theo en bedankt voor alle belangstelling en het meeleven.

• 23 April 2007 - 16:37

Geert Everdien:

Goed om te horen dat het met Theo beter gaat,doen jullie wl een beetje voorzichtig met hem?
    Nog even aanpoten daar want de tijd loopt door.
    Groetjes ui t zonnige Gendt

• 23 April 2007 - 17:02

Martien En Rieki:

Hoera. En doe wat rustig aan en pas goed op jezelf. Groeten uit een zonnig Nijmegen.

• 24 April 2007 - 05:38

Marion:

Fijn dat Theo weer bij de club is. Om in Indonesië in het ziekenhuis te liggen lijkt me helemaal niets.
    Ik geniet van jullie verhalen.
    Ik moet vandaag nog werken en morgen moet(mijn)Theo geopereerd worden aan zijn hand en arm en dan ben ik 1 1/2 week vrij.
    Het is mooi weer en het ziet er naar uit dat het nog even zo blijft, dan gaan we lekker samen in het zonnetje zitten.
    Beterschap voor Theo Kamps en geniet van alles en werk ze natuurlijk.
    Liefs Marion

• 24 April 2007 - 21:33

Ria:

Wat fijn om te horen dat het met Theo weer beter gaat. Jos had tante Bertha aan de telefoon en hoorde van Theo, het klonk nogal zorgelijk. We hadden wat problemen met de p.c. dus had ik het nog niet eerder vernomen. Maar nu jullie weer op volle sterkte zijn en weer een ervaring rijker, nou ja Theo zal nog wel even op krachten moeten komen, kunnen jullie samen weer volop aan de slag. Wens jullie het allerbeste en maar hopen dat er niemand meer geveld wordt door allerlei ronddwarrelende enge bacillen. Werkse en genietse nog..... Lieve groeten voor allemaal, ook van Jos