Koud he, brrrrrrr - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu Koud he, brrrrrrr - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Henk

05 Februari 2012 | Nederland, Gendt

5 februari 2012 Gendt

Hallo allemaal,

We zijn weer veilig aangekomen. Met wat vertraging zijn we geland in Brussel en na een heerlijk ontbijt bij Magda en Rudi in Gent zijn we naar Gendt vertrokken.
Het is wel een enorme overgang qua temperatuur, met weemoed denken we terug aan de prachtige reis. Niet alleen voor de temperatuur, maar jullie zullen uit de verhalen wel begrepen hebben dat Ethiopië indrukwekkend is en wonderlijk mooi.
Het was een vol reisprogramma en elke dag kwamen nog tijd te kort om te zien wat er te zien en te doen is. Het zal nog even duren voor we al die geweldige indrukken hebben verwerkt. Gelukkig hebben we de foto's als blijvende herinnering aan onze geweldige belevenissen.
Henk heeft inmiddels nog een aantal foto's geplaatst en ook twee kleine filmpjes van het bull-jumping feest.
We willen iedereen nogmaals danken voor alle belangstelling en leuke berichten,
liefs Henk en Marian

• 05 Februari 2012 - 23:12

Ton Van Alphen:

Met een mogelijke Elfstedentocht in het vooruitzicht zal dit, qua temperatuur, inderdaad wel even wennen zijn! Nogmaals, Noor en ik hebben genoten van jullie reisverslagen! Tot ziens!

• 06 Februari 2012 - 08:35

Martien En Rieki:

Morgen onder het genot van een ??? een persoonlijk verslag van de belevenissen??? Na de yoga natuurlijk!

• 06 Februari 2012 - 10:37

Martijn:

Prachtige foto's pleegouders! Het valt me wel enigzins tegen dat jullie je niet van die hippe lipschotels aan hebben laten meten als blijvende vakantieherinnering.

• 06 Februari 2012 - 11:55

Chris En Irene:

Nogmaals bedankt voor de mooie verhalen.
    Sterkte met de weersomslag.