En dan alweer de laatste dagen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu En dan alweer de laatste dagen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu

En dan alweer de laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Marian en Henk

18 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Na een heerlijke dag in Constantia doorgebracht te hebben, al luierend in de prachtige tuin van Glen Avon hotel, zijn we de volgende de dag weer naar Johannesburg gevlogen. Tegelijk sloeg het weer om en ook in Johannesburg regende het. Het was leuk om Marieke, Kwanele en de kleine Sam terug te zien. Hij groeit met de dag en lacht iedereen vriendelijk toe. Voor Geert en Everdien starten een paar oppasdagen en wij hebben een supermodern hotel in Foxstreet betrokken. Gistermorgen zijn we vroeg op pad gegaan en hebben de drukte van Joburg achter ons gelaten op weg naar het noorden, waar de zon zich geleidelijk aan weer meer en meer liet zien, totdat het weer stralend en warm was.
Inmiddels zitten we al weer twee dagen in Bonwa Phala lodge, in een schattig huisje met een rieten dak. We zitten midden in het natuurgebied, alle dierentuinbeesten lopen om ons heen. Alleen wandelen kan niet, dus hebben we ons als enige gasten ingeschreven voor privé game drive. Zoals altijd indrukwekkend, wat een schoonheid. Vandaag hebben we de omgeving verkend en de middag even geluierd vanwege de hitte om als afsluiting nog een game drive te doen. Je kijkt je ogen uit aan het eind van de dag, alle dieren komen dan te voorschijn en zijn totaal niet schuw. Naast de honderden impala's hebben we nyala's, kudu's, waterbokken en blesbokken gezien, heel veel vlakvarkens en buffels. Vlak bij ons huis giraffen en zebra's, kortom we zijn niets te kort gekomen.
Morgen vertrekken we weer richting Joburg om de laatste uren daar door te brengen voor onze terugvlucht.
Het was een geweldige en leuke vakantie vol met hoogtepunten en emoties, een die we nog zullen herinneren. Dank jullie voor alle belangstelling en reacties en tot in Nederland
Liefs van ons allen

• 18 Januari 2015 - 08:31

Martien En Rieki:

Iets anders dan een hutje op de heide.
    Fijne dagen nog en een goede terugvlucht.
    Groeten uit Nijmegen.

• 18 Januari 2015 - 08:37

Everdien:

Marian,Henk ziet goed uit,mooie foto's mooi verhaal.tot eind van middag,nog even met allen eten..groer

• 18 Januari 2015 - 10:48

Hanny:

Deze plek ziet er leuk uit!!!!!
    Goede terugreis en tot gauw.

• 18 Januari 2015 - 11:21

Henny Van 't Hullenaar.:

Hallo luitjes
    Zo te lezen hebben jullie een fantastiche reis gehad.
    En erg genoten.
    Goede reis terug.
    Groetjes aan Marieke ,Kwanele en Sam.
    Groetjes van Joep en Henny.

• 18 Januari 2015 - 11:21

Henny Van 't Hullenaar.:

Hallo luitjes
    Zo te lezen hebben jullie een fantastiche reis gehad.
    En erg genoten.
    Goede reis terug.
    Groetjes aan Marieke ,Kwanele en Sam.
    Groetjes van Joep en Henny.

• 18 Januari 2015 - 14:17

Bailey Magda :

Het was heel boeiend jullie reis te volgen,we wensen jullie een zeer goede terugreis naar huis.
    Veel groetjes en we spreken binnenkort af.
    Rudi en Magda
    Xx

• 18 Januari 2015 - 14:32

Gerrie En Kees:

Wat gaat de tijd toch snel.
    Geniet van jullie laatste dag ik het warme ZA.
    Bedankt voor de leuke verhalen en foto's. Hopelijk zien we elkaar binnenkort.
    Groetjes aan Marieke, Kwanele en Sam en een goede vlucht terug., maar dat kan niet missen in een A380.

Groetjes,
    Gerrie en Kees

• 18 Januari 2015 - 16:44

Theo & Monique:

jammer het zit er weer haast op, wat gaat de tijd toch snel.
    Mooie foto's, dit wordt zeker een te wensen reizen voor ons!
    Zie jullie weer over een paar dagen .
    alles goed hier, ook met ma.
    Fijne dagen nog en goeie terug reis.

Monique & Theo

• 18 Januari 2015 - 18:40

Trees:

Ik heb genoten van jullie reisverslag en de prachtige foto's!
    Een hele goeie terugreis. Het zal weer wennen zijn in dit koude kikkerlandje, met misschien wel sneeuw.

• 19 Januari 2015 - 17:42

Joke Lamers:

De foto's zijn mooi en de verslagen zijn interessant
    Heel hartelijk bedankt en tot ziens.
    van Joke Lamers