We blijven maar feesten....... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu We blijven maar feesten....... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu

We blijven maar feesten.......

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Henk

28 December 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vandaag is het de dag na de bruiloft, even bijkomen van een wel heel, heel bijzonder huwelijk. De ceremonie van Marieke en Kwanele vond plaats in een prachtige buitenwijk van Johannesburg, oude Kaapse gebouwen en met een geweldig uitzicht op Witwatersrand. De ceremonie was buiten gepland op het grasveld, precies zo romantisch als je je kunt voorstellen, de leuke parasolletjes tegen de felle zon dreigden gebruikt te moeten worden tegen wat spetters regen. Uiteindelijk viel dat gelukkig mee. Het was meer dan indrukwekkend, menig traantje is weggepinkt. Daarna uiteraard veel vrolijkheid en blijdschap, ruim overgoten door champagne en wijn en niet te vergeten heerlijke bruidstaart.
Aan het eind van de middag zijn we teruggegaan naar het centrum van Joburg, voor ons een thuiswedstrijd want het feest was op het dak van ons hotel. Met opnieuw alles in overvloed was het goed toeven daar. Maar dansen met Zuid Afrikanen, dat verlies je altijd!

Ja, we hebben al veel gedaan en gezien, vooral gefeest, eergisteren de picknick in de botanische tuin om de andere gasten te leren kennen. Ontzettend leuk en gezellig, wat een prachtig en enorm park en opnieuw eten en drinken genoeg. Veel van de gasten kwamen we later in ons hotel weer tegen, dat schept een band ;-).

Vanmiddag gaan we met z'n allen een stadswandelingen door de stad maken en ergens borrelen. Wat een organisatie moet dat allemaal zijn geweest, want hoe geweldig het allemaal ook is en vooral georganiseerd, het is en blijft Afrika en daar gebeurt niets vanzelf en loopt ook vaak anders dan gedacht of gepland. Samengevat kan ik alleen maar zeggen: wat een geweldige dagen!
Liefs en groeten uit een inmiddels weer zonnig Johannesburg
Henk en Marian

• 28 December 2014 - 12:08

Gerrie Janssen:

Dat klinkt weer geweldig. Wel even iets anders als je hier meemaakt op een bruiloft. Feliciteer het bruidspaar en hun familie van ons en wat het dansen betreft. Oefening baart kunst. Gewoon blijven oefenen.
    Groetjes uit een winters Gendt.

• 28 December 2014 - 12:34

Martien En Rieki:

Wat heerlijk om mee te maken. Onze felicitaties voor het bruidspaar en familie. Heel veel geluk!
    We genieten mee met jullie belevenissen. Hier is het koud en wit. En wat het dansen betreft: polonaise moet toch ook voor jullie niet zo moeilijk zijn. Zeg gewoon dat dat in Nederland en met name de Betuwe gebruikelijk is. Anders gewoon de vogeltjesdans. Liefs uit Nijmegen.

• 28 December 2014 - 13:27

Bailey Magda:

Zeer speciaal om dat kunnen mee te maken zo ver van huis en in zo mooie omgeving.
    Ziet er supper gezellig uit en die taart!!!
    Vele groetjes nog van ons en geniet nog verder van de mooie reis.

Rudi en Magda

• 28 December 2014 - 16:28

Tonny En Nico:

Prachtig bruidspaar en gezin. Idd, geweldig om dit mee te maken.
    Wij wensen het bruidspaar en familie een lang, gelukkig en gezond leven. Live long and prosper.

Fijne jaarwisseling en alle goeds in het nieuwe jaar.

Groetjes van Tonny en Niek uit een winters Reek. :-)