'n zonnige dag in Addo - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu 'n zonnige dag in Addo - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu

'n zonnige dag in Addo

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Henk

30 December 2014 | Zuid-Afrika, Addo

Na een heerlijk ontbijt in Lemon3lodge op pad naar Addo Elephant National park. De dag start donker en mistig maar al snel verschijnen er hoopvolle blauwe stukken aan de hemel. Het is een prachtige omgeving. Na het inchecken gaan we met onze bolide het park in en we komen al snel kudu's tegen en de beloofde kudde's olifanten. Het blijft indrukwekkend! Veel schildpadden, dunkbeetles en zelfs een enorme slang komen we tegen. Na een picknick, midden in het park, komen we in een file terecht, veroorzaakt door olifanten. Toch spannend als zo'n enorm beest een meter langs je op loopt brrrr.
Het blijft genieten, morgen verder langs de kust om in Knijsna oudjaar te vieren,
Groeten van Henk, Marian, Everdien en Geert

• 30 December 2014 - 19:22

Everdien:

Heel mooi Marian ,super foto's

• 31 December 2014 - 09:01

Martien En Rieki:

Wat een mooie foto's! Geniet er maar goed van. Wel heel bijzonder; een olifantenfile. Dat kom je in de Overbetuwe e.o. niet zo snel tegen. Vanuit Nijmegen een heel goed uiteinde en een nog beter begin van 2015. En natuurlijk alle goeds in 2015 voor iedereen. Groeten en xxxx.

• 31 December 2014 - 11:19

Hanny Besseling:

Hallo Marian en Henk,
    Ziet er goed uit. Mooie omgeving, lekker drankje op balkon. Wat wil een mens nog meer.????
    Prettige jaarwisseling( waar en hoe??)

Hanny ( ook van Theo)

• 31 December 2014 - 11:35

Pleegzoon:

Hey betuwse chineesjes! Het ziet er daar een stuk aangenamer uit dan hier. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst. :-)

• 31 December 2014 - 15:37

Marjo:

Wat een gave foto's en leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet nog lekker samen.
    Hele fijne jaarwisseling en een fantastisch 2015!

• 09 Januari 2015 - 13:41

Henny Van ' Hullenaar:

Wat leuk, wij vonden het Addo Elephant National park ook erg mooi? Zagen toen nog hele kuddes olifanten met jongen.