nog een paar dagen ............ - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu nog een paar dagen ............ - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu

nog een paar dagen ............

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Henk

23 December 2016 | Nederland, Gendt

en dan gaan we weer op pad.
Op 27 december vliegen we naar Dubai, waar we ons twee dagen gaan verbazen over wat deze grote zandbak ons kan bieden.
Daarna vliegen we door naar Perth in Australie. We logeren bij Werner en Joy, maar ook Jack en Deb gaan we ontmoeten, waar op dit moment Kees en Gerrie logeren. Wij kijken uit naar een geweldige tijd op dit enorme continent.

Op 9 januari vertrekken we naar Nieuw Zeeland, waar op 10 januari onze rondreis over het Zuider- en Noordereiland start. Een vol programma want er is ontzettend veel te zien. We hopen dat we nog tijd vinden om jullie via deze site op de hoogte te houden van onze belevenissen.

• 23 December 2016 - 13:37

Martien En Rieki:

Henk en Marian, Wij wensen jullie natuurlijk heel veel reisplezier en zijn benieuwd naar de verslagen.
    Fijne kerstdagen en het allerbeste!!
    Groeten.

• 23 December 2016 - 13:45

Heiko, Karlijn En Julia:

Wat moeten wij nou al die weken zonder oppas....

Heeeeel veel plezier en tot morgen!

• 23 December 2016 - 14:02

Ton Van Alphen:

Marian en Henk, jullie gaan ongetwijfeld een heerlijke zomervakantie tegemoet met interessante uitstapjes en boeiende excursies. Geniet ervan en houd ons op de hoogte van jullie belevenissen 'down under'!

• 23 December 2016 - 14:48

Geert Everdien:

Gaat vast mooie reis worden,we zien jullie nog tweede kerst dag..tot dan gr. Geert Everdien..

• 23 December 2016 - 15:14

Geert Everdien:

Ha Karlijn Je kunt ze altijd brengen in Gendt. Wij hebben bedje speelgoed. En kunnen ook nog oppassen,,welkom
    Groet Geert Everdien

• 24 December 2016 - 08:00

Michelle Geene:

Hoi Henkk en Maria. Jaloers ben ik op jullie....;).. beleef en geniet. X michelle

• 24 December 2016 - 08:03

Michelle Geene:

Nou Henkk en Maria.....mischien komen jullie Henk en Marian ook tegen. X michelle

• 26 December 2016 - 22:53

Marian:

Nog een nachtje slapen. Een heel fijne vakantie.
    Wij volgen jullie.
    Groetjes Wim n Marian

• 30 December 2016 - 08:11

Wendy Sleijster:

Lieve Marian & Henk,

Ontzettend veel plezier met veel mooie momenten en geniet van al het moois wat jullie gaan zien!

lieve groet Wendy