De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Henk

05 Maart 2007 | Nederland, Gendt

Een grote wens gaat binnenkort in vervulling. Op 11 maart a.s. vertrekken we naar Indonesië en wat helemaal geweldig is dat het een combinatie gaat worden van reizen en werken. Een groot avontuur dus waarvan we jullie via deze weblog op de hoogte hopen te houden. Met een beetje geluk komen er zelfs foto’s bij.
Indonesië eindelijk, dit keer lijkt het door te gaan, tot heden is ons vertrek niet geannuleerd door een ramp. Alhoewel de gevolgen van de regentijd dit jaar rampzaliger lijken dan ooit, dus nog even duimen dat het allemaal goed komt.

Maar goed a.s. zondag dus het vertrek. We vliegen via Singapore naar Medan op Sumatra. Ruim een week zullen we daar rondtrekken voor we verder gaan naar Java. We vliegen naar Jakarta en vanuit Buitenzorg (tegenwoordig Bogor) hebben we ruim twee weken de tijd om van de prachtige natuur en cultuur van Java te genieten. Met de ferrie gaan we vervolgens naar Bali waar we opnieuw ons hart gaan ophalen aan de schoonheid van Indonesië.
Na een week gaan we Theo, Harry en Lieneke van het vliegveld in Denpasar ophalen om vervolgens door te vliegen naar Lombok.
Daar begint een heel ander avontuur. We zijn als volwaardige leden van het Vlok team geadopteerd. Vier weken lang gaan we proberen projecten op te starten in de kampong Orong Kekeran en wij kijken er naar uit.
Ons volgende bericht hopen we dus vanuit Medan te sturen. Tot horens!!!!!!!!!!!

• 06 Maart 2007 - 06:50

Paskie:

Ik zie al op de foto dat Marian over de schouder van Henk meekijkt.
    Dat komt wel goed!
    Veel plezier!
    Paskie

• 06 Maart 2007 - 07:50

Mathijs Spoor:

Marian en Henk,
    De komende maanden zal ik met de nodige jaloezie aan jullie denken... Veel plezier en succes, en hopelijk worden we via deze pagina regelmatig op de hoogte gehouden van al het moois dat op jullie pad zal komen!
    Tot hoors! Mathijs

• 06 Maart 2007 - 11:10

Rieki:

We zijn weer benieuwd naar jullie belevenissen en ontmoetingen. Heel veel plezier.

• 06 Maart 2007 - 13:11

Henny Kok:

Ik wens jullie een fantastische verblijf in een van de mooiste delen van de wereld en kijk met belangstelling uit naar jullie reisverhalen, temeer daar ook ik in het verleden in de gelegheid geweest ben dit prachtige land te ontdekken. Heel veel succes en veel vakantie en werkplezier.

• 06 Maart 2007 - 13:31

Wendy:

Jullie en Indonesie altijd...roepen jullie het op jullie en Indonesie af? Zie namelijk net op CNN hier in Hanoi dat er vanmorgen een aardbeving op Sumatra is geweest! Niet heel ernstig geloof ik...dus jullie reis zal vast niet geannuleerd worden!
    Dus tot 9 april op Bali dan maar? Of later op Lombok...:)

• 08 Maart 2007 - 13:01

Jansje:

Henk en Marjan

We wensen jullie een fantastische tijd toe die jullie nooit meer vergeten.
    En kom na al die avonturen
    weer heelhuids bij ons terug.

• 08 Maart 2007 - 15:29

Ria & Jos:

We hopen dat jullie gaan genieten van deze nieuwe uitdaging..... zal zeker een hele belevenis worden.
    We wensen jullie een goede reis en een heeele fijne tijd samen...!

• 12 Maart 2007 - 15:20

Everdien:

Hallo Henk Marian
    Wij zitten nu in Oeganda zo als je weet en het internet is niet zoals in Gendt.Gaat erg langzaam als het er is.
    Wij wensen jullie veel succes met de reis en het werken.
    Ons gaat het ook goed het is zeer bijzonder wat we allemaal mee maken en wij als 2 oudjes hier leren snel.
    Luxe hier is jaren 70 bij ons.
    tot schrijfs
    Groetjes de Dewitjes tussen de Zwartjes