Vandaag een lange wandeling - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu Vandaag een lange wandeling - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van Marian en Henk Lamers - WaarBenJij.nu

Vandaag een lange wandeling

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Henk

12 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Twizel

Ondanks de harde wind gaan we toch op pad, want de zon schijnt en je weet hier nooit wat het gaat worden. We kiezen voor de wandeling door Hooker Valley. Het dal van de Hookergletsjer, die aanmerkelijk is gekrompen en met aan het eind zicht op Mount Cook. De rit er naar toe en de wandeling zijn adembenemend mooi. Mount Cook zit in de wolken maar als we er zijn laat hij zich toch even zien, daarna komt er meer bewolking en begint het zelfs een beetje te regenen als we nog even bij de Tasmangletsjer gaan kijken.
Terug langs Lake Pukaki, zo’n 60 km lang, stoppen we bij een lavendelveld, altijd leuk voor een plaatje en daar is het weer zomer.
Een heerlijke actieve dag dus, morgen vertrekken we richting Dunedin.

• 12 Januari 2017 - 13:18

Martien En Rieki:

Wederom een prachtig verhaal(tje) en de foto's zijn om in te lijsten.
    Genieten!
    Heel veel groeten van ons uit Nijmegen.

• 12 Januari 2017 - 16:54

Ton Van Alphen:

Met vrienden optrekken, samen dingen bekijken, heerlijk eten en borrelen is natuurlijk hartstikke gezellig, maar nu jullie met z'n tweeën zijn kom je misschien iets meer aan jezelf toe. En kun je ook eens 'n keer lekker uitslapen of zelfs 'n middagdutje doen! Stel je voor: een middagdutje in een omgeving die adembenemend mooi is. Waarom eigenlijk niet? Groeten van Noor en mij!